تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان



1) قبل از هر اقدامی باید تعیین هدف کنید؛ یعنی در چه بازه زمانی چقدر از وزن خود را می خواهید کاهش دهید.


2) کنترل غذا خوردن خود را بدست بگیرید.


3) برای غذاهایی که می خورید، یادداشت تهیه کنید.(کنترل میزان کالری در مصرف روزانه)


4) هدف کوتاه مدت تعیین کنید. برای رسیدن به اهداف بلند مدت، اهداف کوتاه مدت لازم است.(مثلاً هر هفته به میزان وزن خود دقت و ببینید طبق برنامه وزن کم کرده اید.)


5) بین وعده های غذایی، میان وعده کوچک و کم کالری مصرف کنید.(بهتر است این میان وعده از بین میوه ها و سبزیجات انتخاب شود.)


6) آب بیشتری بنوشید؛ حداقل 8 لیوان آب در روز، بدن را هیدراته نگاه می دارد و همین موضوع باعث می شود سطح انرژی شما بالا بماند و شما احساس گرسنگی نکنید.


7) رژیم غذایی درست که به سبک زندگی شما نزدیک است انتخاب کنید.


8) ورزش کنید.


9) آشپزخانه را از هرنوع ماده غذایی پرکالری که معمولاً ارزش غذایی پایین دارند پاک کنید.


نظرات (۷)

  • سید احمد حسینی
    شنبه ۱۶ مرداد ۹۵ , ۱۵:۵۴
    تشکر بابت مطلب مفید و آموزنده ی شما
  • شیکسون (^_^)
    شنبه ۱۶ مرداد ۹۵ , ۱۶:۰۴
    خیلی خوب... :)
    البته حتما هم با پزشک مشورت کنید. چون با رژیم غذایی غلط ممکنه دچار مشکلات و عوارضی بدتر از چاقی بشیم...مثلا من تازه متوجه شدم یکی از دلایل سنگ آوردن کیسه صفرا همین کاهش ناگهانی وزن و رژیم غذایی نادرسته...که باعث میشه کل کیسه صفرا رو از بدن خارج کنن و مشکلاتی که بعدا داره...
  • محمد حسین صادقی
    شنبه ۱۶ مرداد ۹۵ , ۱۶:۳۰
    8) ورزش کنید.

    ممنون بابت فرهنگ سازی درستتون.
    وتشکر ویژه که بر خلاف فرهنگ غلط رایج در باره رژیم لاغری شما به ورزش نیز تاکید داشتید 
  • negar ღ
    شنبه ۱۶ مرداد ۹۵ , ۱۸:۲۵
    از برنامه کرفس هم میتونین استفاده کنید
    برای کنترل کالری مصرفی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی