تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


به گزارش هفته نامه زندگی مثبت،اولین ماده غذایی که به اعصاب آرامش می بخشد، شیر است. شیر دارای تریپتوفان است که سروتونین تولید می کند و باعث خواب آلودگی می شود. به همین دلیل، متخصصان تغذیه نوشیدن یک لیوان از آن را قبل خواب توصیه می کنند. سوپ های حاوی سبزی هایی مانند گوجه فرنگی، فلفل سبز، هویج، سیر و اسفناج برای رسیدن به آرامش مفید هستند. عسل؛ که حاوی تریپتوفان است نیز باعث آرامش می شود. همچنین منبع غنی پتاسیم بوده که با هورمون استرس می جنگد و آرامش ایجاد می کند. شکلات تلخ که حاوی سروتونین، آندورفین و دویامین است نیز از جمله خوراکی ها برای رسیدن به آرامش است. موز و آووکادو که حاوی پتاسیم، ویتامین ها و مواد معدنی ضروری هستند، و باعث ترشح هورمون هایی در بدن می شوند که با هورمون استرس مقابله می کنند.


نظرات (۷)

  • علی صفری
    جمعه ۱۵ مرداد ۹۵ , ۱۱:۲۸
    عالییییییییییی
  • reza majdi
    جمعه ۱۵ مرداد ۹۵ , ۱۲:۵۸
    سلام :
    مفید بود
    متشکرم
  • منتظر ....
    جمعه ۱۵ مرداد ۹۵ , ۱۳:۴۳
    ممنون از مطلب علمیتون (:
  • negar ღ
    جمعه ۱۵ مرداد ۹۵ , ۱۸:۲۱
    جالب بود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی